На сьогодні молодь є однією з найбільш вразливих груп у контексті поширення недостовірної інформації про COVID-19. Медійна програма в Україні в партнерстві з Академією української преси запрошує до участі у конкурсі мініпрoєктів, які активно залучатимуть молоде покоління до засвоєння актуальних знань та навичок з медіаграмотності на платформах шкільних бібліотек. У рамках конкурсу будуть підтримані проєкти, які сприятимуть розвитку медіаграмотності та посиленню ролі шкільних бібліотек у формуванні інфомедійної грамотності.
Пріоритетні теми конкурсу:
- інструменти медіаграмотності (критичне мислення, фактчекінг, аналіз медіатекстів, ціннісний аналіз тощо) під час інфодемії;
- формування навичок оцінки та інтерпретації медійної інформації задля розпізнавання маніпуляцій, в тому числі в сфері наукової інформації.
Пріоритетні види діяльності:
Конкурсні проєкти можуть включати, але не обмежуватися проведенням освітніх семінарів, тренінгів, воркшопів, таборів, баркемпів, освітніх квестів, у тому числі в дистанційній формі; виставок тощо.
Хто може податись: заклади освіти, бібліотеки, приватні підприємці, які надають освітні послуги.
Фінансові умови: бюджет проєкту має складати максимально 2 000 доларів США.
Як податись: заявники надсилають проєктну пропозицію та деталізований бюджет проєкту шляхом заповнення анкети за посиланням:
Останній термін подання заявок: 3 квітня 2021 року.
Результати конкурсу будуть оголошені на сайті АУП (www.aup.com.ua) та надіслані на електронні адреси заявників 16 квітня.
Термін реалізації і звітування проєктів: 19 квітня – 15 вересня 2021 року.
Проєктна пропозиція має включати наступні розділи (обсяг до 3 сторінок)
І. Інформація про заявника
ІІ. Опис проєкту
- Назва проєкту.
- Опис цілей та завдань проєкту.
- Період виконання проєкту із деталізованим календарним планом.
- Очікувані результати проєкту.
- Індикатори за допомогою яких будуть вимірюватись досягнення результатів.
- Моніторинг та оцінка ефективності проєкту: в рамках проєкту має бути передбачене вхідне та вихідне тестування рівня медіаграмотності учасників, а також організація має взяти зобов’язання через 3 міс. після завершення заходів повторити це тестування/анкетування.
- Коротка інформація про експертів (тренерів) проєкту (Увага! Досвід експертів та тренерів, залучених до навчальних подій, має бути не меншим, аніж 4 роки тренерської діяльності в сфері медіаосвіти).
- Партнери проєкту та їх роль у реалізації запланованих активностей.
ІІІ. Бюджет проєкту
Детальний бюджет проєкту додається до заявки-анкети у форматі Excel. Форму можна завантажити за посиланням>>>
Критерії оцінки:
- Заявник має право подавати заявку.
- Проєкт відповідає пріоритетним темам конкурсу.
- Цілі, завдання, види діяльності та очікувані результати є реалістичними та чітко визначеними.
- Проєкт може досягнути очікуваних результатів у зазначений період часу.
- Бюджет є реалістичним та обґрунтованим.
При виникненні запитань звертайтесь до менеджерки медіаосвітніх програм Оксани Волошенюк за телефоном 067-504-98-02, або електронною поштою oksana@aup.com.ua
Наші посібники «Освітні практики із запобігання інфодемії, або Як не ізолюватися від правди», «Практична медіаграмотність для бібліотек», «Практична медіаграмотність» створені за підтримки Медійної програми в Україні, допоможуть вам віднайти необхідні інструменти для досягненням цілей.
Даний конкурс виконується за підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews. Ця програма зміцнює українські медіа та розширює доступ до якісної інформації.
Немає коментарів:
Дописати коментар